torsdag 19 februari 2009

"... jag är målmedveten och driftig" - NOT

Jag har ett så tråkigt liv just nu så det finns inte. Inte massor av blogguppslag precis.

Det mest spännande som händer är att jag filar på mitt cv. Det är inte alldeles enkelt, eftersom jag utöver programmet som jag läser sjätte terminen på nu har 307,5 poäng i fristående kurser varav säkert 100 är i oavslutade kurser. Shit. Hur får man nåt sånt att se snyggt ut? Svar, det går inte. Bara att svälja och tänka ut en förklaring om att man gått en lång och krokig väg men till slut så...

Lägg sen till en massa sommarjobb, timanställningar och vikariat här och där. För att inte nämna de där luckorna då jag jobbat ohederligt eller bara flummat runt.

Nu får jag betala priset för mitt ostrukturerade leverne. Två sidor splittrad personlighet blir det.

Inga kommentarer: